دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 363
بازدید کل : 183909
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
خاطره شجاعت...

نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو مینویسم......

 

در عصرهای انتظار.به حوالی بی کسی قدم بگذار!خیابان غربت را پیدا کن وارده کوچه

پس کوچه های تنهاییم شو.

کلبه غریبیم را پیدا کن  کنار بید مجنون خزان زده  و کنار مرداب  ارزوهای رنگی ام.

در کلبه را باز کن وبه سراغ بغض خیس پنجره برو

حریر غمش را کنار بزن.....مرا میابی

 

 

 

 

 

دوست دارم .................I love you

ای کاش می توانستم نشان دهم،         I wish l could make you.
 
که تا کجا دوستت دارم.                 Understand how l love you
 
همیشه در جستجو هستم،                  l am always seeking but
 
اما نمیتوانم راهی بیابم...                      cannot find a way….
 
به آن آنی در تو عاشقم،                l love in you a something
 
که تنها خود کاشف آنم                 that only have descovered
 
آنی فراتر از تویی که دنیا می شنا سد،                   the you_ which is beyond the
 
و تحسین می کند.                    you of the world that is
 
آنی که تنها وتنها از آن من است.              admired and known by others
 
آنی که هرگز رنگ نمی بازد،                  a you which is eapecially mine
 
وآنی که هرگز نمی توانم عشق از او بر گیرم.                 Which cannot evto love



سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, توسط sogand